niedziela, 9 października 2011

Szampon do włosów Róża

Dzisiaj chciałabym zająć się opisem jednego z produktów mojej ulubionej marki L'Occitane. 


Moja skóra głowy jest bardzo wrażliwa dlatego też nie mogę stosować szamponów, które są przepełnione sztucznymi składnikami ( np. garnier, nivea ). Często więc sięgam po szampony ekologiczne. 


Mój ostatni zakup to szampon firmy L'Occitane Rose 4 Reines. W jego skład wchodzą naturalne olejki z czterech rodzajów róż: bułgarskiej, tureckiej, marokańskiej i greckiej. 

Opis produktu : Wzbogacony ekstraktem z róży szampon delikatnie myjący i wygładzający. Włosy stają się delikatne, pięknie pachną świeżym, różanym zapachem. Idealny do każdego rodzaju włosów.

Jak sprawdza się szampon?
Po miesiącu stosowania szczerzę mogę przyznać, że jest to najlepszy szampon z jakim miałam do czynienia. Włosy zdecydowanie są odżywione, gładsze i bardziej lśniące. Takiego efektu nie uzyskałam z żadnym innym szamponem.
Minusem może być to, że bardzo słabo się pieni. Niestety, takie są wady szamponów ekologicznych - nie posiadają one dodatkowych substancji, które są odpowiedzialne za pianę. Jednak dla mnie nie stanowi to problemu.
Dodatkowo jak większość produktów L'Occitane szampon przepięknie pachnie. Zapach pozostaje na moich włosach przez długi, długi czas. 
Produkt jest bardzo wydajny, przy codziennym myciu głowy zużyłam 1/5 opakowania.
Cena również nie jest zbyt duża, szampon kosztuje 59 zł. 

Uważam, że warto w niego zainwestować jeśli chce się mieć piękne, lśniące włosy!

1 komentarz:

  1. Jaka jest pojemność??
    Zapraszam do nas na www.goodtotry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń