niedziela, 9 października 2011

Olejek pod prysznic Migdał

Olejek pod prysznic Migdał jest zdecydowanie numerem nr 1. Produkt ten jest Bestsellerem w sprzedaży, czym nie jestem ani trochę zaskoczona.


Opis produktu : Olejek przeistacza się w bogatą, zmiękczającą pianę - o niepowtarzalnej konsystencji - pozostawiając na ciele satynowe wykończenie. Wzbogacony w olejki migdałowe i odżywcze lipidy. Delikatnie oczyszcza, pozostawijąc na skórze smakowitą woń. Do codziennego stosowania pod prysznic, aby zapewnienić jędrność skóry. Idealnie nadaje się do golenia. Wzmocnij pyszny aromat słodkiego migdała stosując go wraz z Ujędrniającym Koncentratem Migdał.








Zazwyczaj do kąpieli używałam wszelakiego rodzaju mydeł bądź żeli pod prysznic. Pierwszy raz zetknęłam się z olejkiem. Konsystencja jak najbardziej na plus - olejek jest bardzo, baaardzo wydajny. Już niewielka ilość wystarcza na umycie całego ciała. Aktualnie jestem w trakcie pierwszego opakowania, którego używam od lipca. Olejek doskonale myje ciało. Dla mnie największym zaskoczeniem była gładkość skóry jaką osiągnęłam dzięki temu produktowi. Już po pierwszym zastosowaniu są widoczne efekty. Skórą jest bardziej gładka i nawilżona. Nie wyobrażam sobie kąpieli bez użycia tego produktu. To jest zdecydowanie numer 1! Nie spotkałam się jeszcze z tak dobrym produktem do mycia ciała. W olejku zakochałam się także ze względu na jego zapach. Migdał jest tutaj delikatny, świeży, bardzo kobiecy. Zapach otula naszą skórę i jest wyczuwalny przez długi czas. Olejek nie podrażnia i jest bardzo dobry do skóry wysuszonej. Dodatkową zaletą jest to, że można go stosować jako olejek do golenia. Podczas mycia wystarczy nałożyć go na zwilżoną skórę. Nogi zdecydowanie stają się jedwabiste!
Cena za 150 ml to 69 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz