niedziela, 9 października 2011

Mleczny koncentrat Migdał

Z całej migdałowej serii mleczny koncentrat jest moim ulubionym produktem. Nie wyobrażam sobie, że w mojej kosmetyczne mogłoby zabraknąć tego balsamu!


Opis produktu: L'Occitane łączy tradycję (stosując proteiny migdała aby zwiększyć jędrność naskórka) z nauką (miękki silikon wspomagający syntezę kolagenu) w postaci jedwabistego, mlecznego koncentratu, który odżywia i wygładza skórę. Pomaga ją ujędrnić i przywraca równowagę. Do stosowania na całe ciało.
Łagodnie wmasuj w całe ciało rano i/lub wieczorem, koncentrując się na miejscach potrzebujących odprężenia (uda, brzuch, klatka piersiowa…), kolistymi ruchami zawsze z dołu do góry.




Koncentrat idealnie spełnia swoje zadanie. Nawilża, wygładza, pozostawia przepiękny zapach na skórze unoszący się przez długi czas. Ja stosuję go wraz z olejkiem pod prysznic - dzięki temu działanie i zapach są intensywniejsze. Osobiście uważam, że jest to lepszy balsam niż mgiełka z tej samej serii. Lepiej nawilża i lepiej wygładza. Koncentrat jest w miarę wydajny. Używam go bardzo często od sierpnia i nadal jestem w trakcie pierwszego opakowania ( nie zużyłam nawet połowy).  Dużym plusem ( dla niektórych minusem ) jest szklane opakowanie, dzięki niemu mamy łatwy dostęp do balsamu i jesteśmy w stanie zużyć go w całości, bez pozostawienia resztek. Koncentrat bardzo szybko się wchłania, konsystencja jest lekka, ciało nie lepi się ( jak w przypadku niektórych balsamów do ciała ), skóra staje się gładsza po pierwszym użyciu. Długotrwałe stosowanie przynosi niesamowite efekty. To jest mój ulubiony produkt z tej serii, mimo tego, że jest bardzo drogi, zawsze staram się go mieć w swojej kosmetyczce.
Cena za 200ml 177zł.



1 komentarz:

  1. nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, ale wydają się być fajne.

    Dodałam do obserwowanych, zapraszam do siebie! również zaczynam swoją przygodę z blogiem.

    OdpowiedzUsuń