niedziela, 9 października 2011

Mydło migdał

Pierwszym produktem, który chciałabym opisać z serii migdałowej ( mojej ulubionej ) jest małe mydełko.

Opis produktu: Mydło z delikatnym i słodkim migdałem złuszczający skórę.
Mydło doskonale się sprawdza. Nie wysusza skóry, co w większości przypadków jest typowe dla zwykłych mydeł. Fajnym plusem jest to, że w mydło wtopione są kawałki skorupki migdałów i w ten sposób pozbywamy się martwej tkanki. Jest to pewnego rodzaju forma peelingu. Doskonale się pieni, dzięki czemu skóra pozostaje dokładnie wyczyszczona.

Jest to fajny gadżet, przydaje się zdecydowanie w podróży. Mydło mimo tego, że niewielkie starcza na dość spory okres. Cena także nie jest zbyt wygórowana - jedyne 13 zł.
Ja jestem zakochana w serii migdałowej dla tego ten produkt jest dla mnie obowiązkowy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz